feht_contract_fp.jpg

Arko Sports Media en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) verlengen samenwerking

23/10/2017 12:380 reacties161

Arko Sports Media (ASM) en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (FEHT) hebben hun brede samenwerking met een jaar verlengd. FEHT is met de opleiding SPECO al sinds de officiële start van SPORTNEXT (september 2011) als een van de initiatiefnemers verbonden aan het sportmarketingplatform en heeft door zijn grote betrokkenheid een belangrijk rol gespeeld in de groei van de grootste sportmarketingcommunity in de Benelux. Het partnership omhelst de titels SPORTNEXT en Sport & Strategie.

Michel van Troost, directeur Arko Sports Media, is bij met de verlenging van de samenwerking: "Fontys Economische Hogeschool Tilburg is met de opleiding SPECO een van de founding fathers van SPORTNEXT en heeft de afgelopen zes jaar een belangrijk aandeel gehad in de verdere professionalisering van onze toekomstige vakgenoten. We zijn blij een betrokken partner als FEHT langer aan SPORTNEXT en Sport & Strategie te kunnen binden. Het is belangrijk jonge, aankomende professionals te ondersteunen en dat doen wij graag als Arko Sports Media. Tevens geeft het partnership ons de kans gebruik te maken van de ruim aanwezige kennis op de vlakken sportmarketing en –communicatie binnen SPECO.”

Joris Fiers, directeur Fontys Economische Hogeschool Tilburg, waarvan SPECO een onderdeel is: "We zijn blij dat we met SPECO onze samenwerking met Arko Sports Media continueren. Arko Sports Media staat in het hart van de sportwereld en is een perfect uithangbord voor onze studenten. Partnerships als deze prikkelen de studenten het beste uit zichzelf te halen. We leggen de lat weer iets hoger en kunnen op deze manier nog betere sportmarketing- en sportcommunicatiestudenten klaarstomen voor het werkveld."

ASM beschikt met SPORTNEXT en Sport & Strategie over twee sterke multimediale kennisplatforms, die een grote groep sportprofessionals in de Nederlandse markt bedienen. Online door dagelijks te berichten over de laatste ontwikkelingen in de sportmarkt, maar ook offline met de uitgave van magazines, vakbladen en jaarboeken. Daarnaast worden er gedurende het jaar verschillende evenementen georganiseerd waar professionals elkaar kunnen ontmoeten en nieuwe kennis wordt vergaard.

Fontys Economische Hogeschool Tilburg is marktleider met haar aan sportbusiness gerelateerde opleidingen: SPECO Sportmarketing en SPECO Sportcommunicatie en de Johan Cruyff Academy.

ZIE OOK: Alle gepubliceerde blogs en berichten van Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) op SPORTNEXT

Geplaatst in Media, Fontys

Redactie

Redactie-account van SPORTNEXT.BE | SPORTNEXT, de Sportmarketingcommunity van België en Nederland! SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken community die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van...
Naar profiel »

Reageren

Log-in om in het vervolg (nog) sneller te kunnen reageren.

Welke kleur heeft gras?