{author}

Mark van den Heuvel

Lector Sportbusiness Fontys Economische Hogeschool Tilburg

Mark van den Heuvel is lector Sportbusiness aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO en Johan Cruyff University). Hij houdt zich bezig met onderzoek en onderwijs op het terrein van sporteconomie en sport & media.

Website »Twitter »LinkedIn »

Inspiratie voor sportmarketeers & onderzoekers: het Routledge Handbook of Sports Marketing

17/03/2016 09:550 reacties1143

showcase_routledge_handbook_fp2.jpg

Zeer recent verscheen een voor sportmarketeers en onderzoekers belangwekkend boek: Routledge Handbook of Sports Marketing*. Routledge heeft als uitgeverij een naam hoog te houden als het gaat om gedegen wetenschappelijke én praktijkgerichte publicaties op allerlei terreinen. Dit eerste Handbook of Sports Marketing, geredigeerd door o.a. de Engelse sportonderzoeker Simon Chadwick, bevat een veelheid aan onderwerpen en perspectieven die samen een ‘showcase vormen van het internationale sportmarketingonderzoek. In dit artikel bespreek ik dit handbook en ga na wat de sportmarketing in Nederland / België er aan kan hebben.

Lees verder »