{author}

Michel van Grunsven

Opgegroeid als voetbalprof maar zag in dat zijn kwaliteiten beter tot uiting zouden komen langs de lijnen. Gek van sport in al z’n facetten. De beginselen van sportmarketing geleerd bij Trefpunt en Vodafone. In 2005 gaan ondernemen met Bob en Norberth. Met zijn komst en karakterprofiel van centrale verdediger was daarmee de Triple Double as compleet. Geeft van achteruit leiding aan een gepassioneerde selectie van sportmarketeers en specialisten. Begrijpt en spreekt de taal van het bedrijfsleven. Denkt en handelt resultaatgericht zodat de schoonheid van het spel na 90 minuten ook wordt omgezet in de vereiste knikkers. Een pur sang teamplayer die dagelijks geniet van de groei van mensen, merken en de maatschappij via sport.

Website »

Go big or go home!

08/03/2016 08:200 reacties1749

BlogvisualVanGrunsven.jpg

Twee jaar geleden schreef ik een geloofsbrief waarin ik wenste dat sport, bedrijfsleven en adviseurs ten faveure van de totale Nederlandse/Belgische sport meer als teamplayers met elkaar zouden optrekken. Helaas constateer ik dat deze wens nog onvoldoende is vervuld. Onze sector blijft weliswaar (mondjesmaat) groeien, maar dat is eerder 'ondanks' in plaats van 'dankzij'. Bovendien wordt er door de drie partijen nog regelmatig verwijtend naar elkaar gewezen waarom vanzelfsprekende sponsordeals uiteindelijk niet voor elkaar komen en/of worden verlengd. Naar mijn stellige overtuiging zit er véél meer groeipotentieel in sportsponsoring/sportmarketing dan die paar schrale procentjes per jaar van nu. Hoe valt het achterblijven hiervan te verklaren?

Lees verder »