{author}

Roderick Cremers

Mede-eigenaar SportVibes Digital en Eigenaar Fresh Bridge

Ik hou van verandering, vernieuwing, mensen en sport. Dat is mijn drijfveer in bijna alles. Ik heb een passie voor creativiteit en effectiviteit.

Twitter »LinkedIn »

Paralympische verleiding, de mooiste reclamecampagnes in Rio

12/09/2016 06:290 reacties1280

Paralympics_campagnes_klein.png

De Paralympische Spelen zijn inmiddels begonnen. Traditioneel gezien krijgen deze Spelen (helaas) minder aandacht, maar naar mijn mening onterecht. Als er mensen zijn die extra barrières moeten overwinnen om succes te behalen, zijn dit wel de paralympiërs. Wat zij doen is extra bijzonder. Gelukkig krijgen de Paralympische Spelen wel steeds meer aandacht in de media en daarbij staan de paralympische sporters zelf ook meer in de spotlights, met als heldin Marlou van Rhijn. Merken geven de Paralympische Spelen eveneens steeds meer aandacht. Helaas geldt dit (nog) niet voor alle merken en zeker nog niet in dezelfde verhouding als voor de Olympische Spelen. Hieronder een overzicht van de merken die er wél mee bezig zijn.

Lees verder »