Citymarketing 2.0: Red Bull-atleet toont ons Brugge op een unieke manier

22/08/2018 11:500 reacties161

Red_Bull_Brugge_AP-1WN4QJ7DS1W11_hires_jpeg_24bit_rgb_news.jpg

Om het eigen energiedrankje te promoten, heeft Red Bull een geweldige video opgenomen met freerunner Dominic Di Tommaso. De Australiër voerde op daken en monumenten in Brugge de meest waanzinnige stunts uit. Het is volgens Red Bull de eerste keer dat een dergelijke video in een stad wordt gemaakt. Het resultaat mag er wezen en voor Brugge is het filmpje fantastische reclame voor de stad.

Lees verder »

Bedrijf achter ledschermen rond voetbalvelden krijgt internationale aandeelhouder

01/08/2018 16:300 reacties225

Ghelamco_Arena_panorama_indoor..jpg

Wereldspeler Global Sports Commerce neemt een belang in BrightBoard, het Belgische bedrijf achter de ledschermen van de Ghelamco Arena en rond heel wat Belgische voetbalvelden. BrightBoard, dat ook actief is op de markt van retail en buitenreclame, krijgt dankzij het partnership de slagkracht om zijn innovatieve oplossingen verder te ontwikkelen in Europa.

Lees verder »

Deze 7 boeken over digitale strategieën zijn onmisbaar voor de sport

23/07/2018 11:060 reacties274

boek_shutterstock_388133332.jpg

De digitalisering in de maatschappij schept veranderingen en creëert kansen. Wat verandert er in de wereld in consumentengedrag en wat heeft dat voor effect op de digitale waarde? Er zijn boeken vol geschreven over innovatie, digitalisering en disruptie. Met Peter Sprenger nemen we 7 onmisbare boeken over deze onderwerpen door en bespreken we welke lessen de sportindustrie uit deze strategische inzichten kan trekken.

Lees verder »

Nieuwe Dare To Sponsor-campagne van Special Olympics Belgium kan rekenen op veel steun

26/03/2018 15:280 reacties837

Dare_to_Sponsor.jpeg

Special Olympics Belgium (SOB), de Olympische organisatie voor atleten met een verstandelijke beperking, lanceerde deze ochtend zijn gloednieuwe nationale Dare To Sponsor-campagne. Via een krachtige video met referenties naar reclamespots met bekende sporters worden dit keer de bedrijven uitgedaagd om de atleten van Special Olympics Belgium te sponsoren.

Lees verder »

Olympische Winterspelen te volgen bij VRT/Sporza en Eurosport

24/01/2018 15:180 reacties1586

PyeongChang2018_shutterstock_791068813.jpg

De Vlaamse sportliefhebber zal niets moeten missen van de Olympische Winterspelen van 2018 en van de Zomerspelen van 2020. VRT en Discovery/Eurosport hebben hiertoe een sublicentie-overeenkomst gesloten.

Lees verder »