Driedaagse De Panne - Koksijde en Golazo gaan uitgebreide samenwerking aan

14/02/2017 17:570 reacties713

DriedaagseDePanne_Golazo.jpg

Golazo zal de vzw Koninklijke Veloclub Panne Sportief assisteren bij het sportieve en bij tal van organisatorische zaken: sponsoring, hospitality, communicatie,... Beide partijen willen op die manier het historische evenement nog sterker maken voor de toekomst. De eerste editie van de koers (toen nog "Vierdaagse van De Panne") werd precies 40 jaar geleden gereden.

Lees verder »

AG Insurance supportert voor de Belgische sport

25/04/2016 08:510 reacties1028

ag_insurance.jpg

Op de 10 km van Brussel afgelopen zondag gaf AG Insurance de kick-off van de interne challenge 'We are all Olympians'. Maar er is meer. AG Insurance is één van de belangrijkste sponsors van de sport in België en zet dat extra in de verf met een prachtig gemaakt filmpje!

Lees verder »

Tennisser David Goffin sluit partnerdeal met Optima

15/04/2016 06:300 reacties1029

david_goffin_fp.jpg

Optima en tennisser David Goffin ondertekenden deze week een driejarig partnerschap. De winnaarsmentaliteit van Goffin, momenteel 13de op de ATP ranking, maakt hem de geknipte ambassadeur voor Optima, marktleider in financiële planning.

Lees verder »

Belgische Wielerbond en GfK meten mediawaarde & ROI sponsors

31/03/2016 14:580 reacties874

belgiancycling_bd.jpg

GfK analyseerde onlangs, in opdracht van de Koninklijke Belgische Wielrijdersbond (KBWB), de mediawaarde van de sponsorvisibiliteit van hun partners. Dit gebeurde een eerste maal tijdens het WK veldrijden eind januari en gedurende het seizoen zullen er nog andere analyses van GfK volgen.

Lees verder »

Repucom gaat samenwerken met de clubs in de Jupiler Pro League

04/03/2016 07:300 reacties881

jupiler_pro_league_fp.jpg

De Pro League heeft de knop doorgehakt en sloot een collectief akkoord af met Repucom, marktleider in market intelligence in de sport- en ontspanningssector. Het collectief akkoord omvat een akkoord voor alle 16 clubs uit de Jupiler Pro League. Repucom zal een media-evaluatie doorvoeren voor alle clubs voor de seizoenen 2015/2016 en 2016/2017. Repucom Belgium zal de exposure van de partners van de 16 clubs uit de Belgische 1e klasse analyseren en waarderen en hun bijgevolg essentiële marktgegevens leveren voor het optimaliseren en het ontwikkelen van hun commerciële strategie. De evaluatie zal zowel de exposure op televisie, in de pers als de exposure online omvatten.

Lees verder »