Brandsfit regelt ook in België gratis sponsoring voor teams bij voetbalclubs

17/04/2017 07:300 reacties671

brandsfit_Jip_Maathuis.jpg

Brandsfit, het bedrijf dat middels een slim sponsormodel gratis tenues aanbiedt aan sportclubs, is sinds kort ook actief in België. Het bedrijf van de jonge ondernemer Jip Maathuis (20) heeft 35 Belgische voetbalverenigingen aangesloten bij zijn initiatief. 175 andere clubs hebben zich aangemeld.

Lees verder »

Voetbalclubs zien inkomsten stijgen tot recordhoogte van 7,4 miljard euro

22/01/2017 07:300 reacties668

ManUnited_Paul_Pogba.jpg

Paul Pogba werd afgelopen zomer de duurste voetballer ter wereld. Manchester United betaalde maar liefst 105 miljoen euro aan Juventus voor de Franse speler. Waarschijnlijk heeft de Engelse topclub dat geld allang terugverdiend. Manchester United is namelijk de rijkste club ter wereld. De club had over het seizoen 2015/2016 een totaal aan inkomsten van 689 miljoen euro en troeft daarmee FC Barcelona en Real Madrid af. Dat blijkt uit het rapport Football Money League, dat Deloitte voor de twintigste keer heeft uitgebracht. De totale inkomsten van de twintig best verdienende clubs - exclusief transferopbrengsten - stegen met 12 procent naar een recordhoogte van 7,4 (!) miljard euro.

Lees verder »

AA Drink gaat samenwerking aan met David Goffin

17/01/2017 14:380 reacties760

davidgoffin_aa.jpg

Met trots presenteert AA Drink een nieuwe samenwerking met David Goffin, Belgiës beste tennisser en de nummer 11 van de wereld. AA Drink zal Goffin onder andere steunen met de juiste sportdrank op het juiste moment bij al zijn trainingen en wedstrijden.

Lees verder »

Cristiano Ronaldo goud waard voor Nike op social media

05/12/2016 06:300 reacties844

Cristiano_Ronaldo_Portugal.jpg

Nike gaf Cristiano Ronaldo onlangs een contract voor het leven. De Portugees zou in totaal een miljard dollar kunnen verdienen. Een gigantisch bedrag, maar een schijntje voor Nike in vergelijking met wat de aanvaller van Real Madrid het Amerikaanse merk oplevert. De populariteit op social media van Ronaldo leverde Nike dit jaar in totaal 474 miljoen dollar op.

Lees verder »

Paralympische verleiding, de mooiste reclamecampagnes in Rio

12/09/2016 06:290 reacties1183

Paralympics_campagnes_klein.png

De Paralympische Spelen zijn inmiddels begonnen. Traditioneel gezien krijgen deze Spelen (helaas) minder aandacht, maar naar mijn mening onterecht. Als er mensen zijn die extra barrières moeten overwinnen om succes te behalen, zijn dit wel de paralympiërs. Wat zij doen is extra bijzonder. Gelukkig krijgen de Paralympische Spelen wel steeds meer aandacht in de media en daarbij staan de paralympische sporters zelf ook meer in de spotlights, met als heldin Marlou van Rhijn. Merken geven de Paralympische Spelen eveneens steeds meer aandacht. Helaas geldt dit (nog) niet voor alle merken en zeker nog niet in dezelfde verhouding als voor de Olympische Spelen. Hieronder een overzicht van de merken die er wél mee bezig zijn.

Lees verder »